Konvoi bersama family ^^

Untunglah kan malam ni. Lama gila kot aku tak jalan2 naik motor. Finally , terubat jugak rindu ni. Ambil angin malam yang segar. Cewahh :P Mula-mula nak pergi minum2 je. Aku naik moto dengan adik aku , bapak aku pla dengan mak aku. Adik aku yang lagi sorang tinggal kat rumah ( tak rugi pape pun tak bawa dia ) Adik aku bawa motor aku bonceng kat belakang je. Follow je buntut moto bapak aku. Tak tahu nak pegi mana. Aku dengan baju t-shirt teletubbies nye , helmet besar lagi tak payah cakap lah ( confirm lah index ) selamba je. Mak ayah aku plak buat spoil pegy lalu kat esplanade. Adoii dah la ramai orang. Aku pun pandang side kiri je sebab tak nak orang pandang. Biasa lah kan orang famous pegi mana-mana pun orang kenal. Cehh haha :D Then , jalan punya jalan bapak aku decide nak minum kat teratak je. Tu pun sebab gara-gara mak aku yang banyak songeh (bapak aku cakap ==') Sampai kat kedai tu aku pun order je la teh tarik kegemaran ku kurang manis dan banyak buih :P Tetibe rase nak makan pla. Padahal aku dah melantak 2 pinggan nasi kat rumah. Apa nak dihairankan , diorang semua dah tahu yang aku ni kuat makan. So aku order je laa mi goreng basah. Sebenarnye nak makan tomyam kegemaran tapi takut mak aku marah. Tengah-tengah bersembang tu boleh plak mak aku bergaduh dengan bapak aku. Aku dengan adik aku usha line kiri kanan takut gak ada orang perasan. Mak aku plak terus senyap sampai balik. Spoil betullah , bapak aku pun satu. Dah tahu mak aku jenis kuat merajuk bukannya dia nak pujuk pun. Main biar cam tu je. Haha :D Buruk sungguh rasanya tengok orang tua merajuk (sorry mummy) Dah habis semua aku pun balik tido lah tunggu apa lagi kann. Haha :D Sorry kawan-kawan :')


No comments:

Post a Comment

Hentam saja la labu.

Copyright ©. All Right Reserved by LyaKamelia