Kenapa Aku Kurus Kering?

1. Duit takde nak beli makanan.

2. Aku membela berjuta ratus ekor hantu yang tahu nak hisap darah je.

3. Orang cakap kurus kering itu menawan.

4. Semua model kurus kering. Aku kan model.

5. Dapat kurangkan dosa sebab takde orang lelaki nak tengok badan kurus kering takde isi.

6. Kalo kena humban dalam sungai amazon buaya tak lalu nak makan. 

7. Pergi mana-mana selamat daripada cengkaman perogol bersiri.

8. Kurus tu kan cantik dari gemuk.

9. Kekurangan zat besi sebab makan makanan tak berkhasiat.

10. Dah Allah nak takdirkan badan aku slim macamni. Kau kutuk badan aku sama macam kau kutuk ciptaan Allah.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Makkkk!!!!! Aku taknak kurus camniiii!!!!
P/S : Tolonglah jangan perbesarkan isu ni lagi. Perkauman sungguhh -,-

2 comments:

  1. Ai awk..kurus ker?nk gemuk senangla..dlu sy kurus kering jhk..skrg x..

    ReplyDelete

Hentam saja la labu.

Copyright ©. All Right Reserved by LyaKamelia