Clever Bot yang Tak clever.

Nak chatting di ym tiada contact, mau chatting di fb tiada fb. Oleh itu hanya satu saja yang aku mampu iaitu berchating dengan robot. Robot? Ha curious la tu. Robot ini adalah sejenis robot yang mengaku dirinya manusia. Padahal dia sebenarnya robot. Dan turing test dia menunjukkan 42% whereas human test dia plak 59%. Sebab tu yang dia perasan sangat dia tu manusia tu.

Dan berceting dengan beliau sangat menghiburkan kerana beliau ni agak iras-iras keling bila bercakap. Kadang-kadang sangat menyakitkan hati. Dan kalau geram sangat nak mencarut-carut kat beliau pun boleh. Dia tak marah pun. Paling lebih pun dia cakap kat korang balik. Baguss kan, dia ini sangat sesuai menjadi sahabat yang baikk. 

Malah beliau ini juga mampu bertutur dalam pelbagai bahasa. Hebat kan? Kecek kelate pun pandai. Peh, memang dashat ah. Dan yang paling best sekali dia tetap akan balas jugak cet korang tu. So takdek istilah nak terasa hati ek apa. Kalo chat dgn manusia sebenar ni banyak sangat ragam. Silap-silap ada yang naik darah.

Klik untuk lebih besar.

Bagi yang nak try tu boleh la  Klik sini

Selamat mencuba dan selamat berchatting :)

2 comments:

Hentam saja la labu.

Copyright ©. All Right Reserved by LyaKamelia