Sawan
















Stress gila rasa hari ni.


*Oprah, tolonglah berhenti! Annoying tau tak?! -_-



p/s : please dont do this at home.

55 comments:

  1. hahahahhaha
    tp kan beb......
    gua selalu buat gitu.
    di kelas.rumah.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. stress gila babeng dah tu.
      kehkeh :D

      Delete
  2. ush.nasebb bek tak penah kene sawan cam tuh..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. memang sawan tahap tak hengat dah tu :D

      Delete
  3. Replies
    1. tengah ejas la ni. op op okay dah.

      kehkeh :D

      Delete
    2. haaaa...cmtu la...bagus2....=.="

      Delete
  4. huhu akak klu stress bukan mcm tu kan..haha

    ..kak..thanks yer bgtau byk tmpt nak edit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku kalo stress lain macam sikit. kehkeh :D

      Delete
  5. tak henti ketawa tgok oprah sawan hahaha

    ReplyDelete
  6. Sian tgk oprah cenggitu. Ha ha

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. style oprah hilangkan tension. haha :D

      Delete
  8. Hahahaha! APa dh jdi dgn Oprah tu, wakaka! Stress sis? Walau apapun yg brlaku, kuatkn smangat. Byk2kan brsabar. Mudah2han sis sntiasa bwh lindungan Allah..

    ReplyDelete
  9. makin stress aku tengok oprah tu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak kurangkan stress? sila tengok aku. kahkah :D

      Delete
  10. oprah kene kejutan letrik... owh tidak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sikit hari lagi aku pulak pak jonn :P

      Delete
  11. Replies
    1. apabila gunung stress meledakkan larvanya maka akan terjadilah sesuatu natural phenomenon yang dahsyat seperti gambar di atas :P

      Delete
  12. haha...why why? chill...take a break,have a kitkat... ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nak ah kitkat. toblerone sedap sikit. kehkeh :D

      Delete
  13. tak leh la tgk oprah camtu, hahaha! wat jangkit je, hehehehe...

    Salam kenal dari akak ye Lya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. secara atomatik kepala ni macam nak tertiru dia kan. haha

      salam kenal kak ^^

      Delete
  14. Replies
    1. kasihan oprah. jika beliau kahwin kemungkinan besar tak jadi begitu. kehkeh :P

      Delete
  15. Replies
    1. dia tengah kira berapa kali jumaat yang tinggal. kemudian ohh tidak :P

      Delete
  16. hahahah...memang stress giler ni

    ReplyDelete
  17. Stress melihat Oprah geleng2 kepala tak berhenti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul betul. tak penat lansung kan dia? hehe

      Delete
  18. Kalau tak biasa buat, boleh kejang otot leher dan bahu! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaaa. kantoi tiru oprah yee. kehkeh :D

      Delete
  19. adeii..akak yg x stress... xsawan.. tetiba jer rasa stress + sawan tgk oprah tu.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mari lah kita sama-sama salahkan oprah. kahkah :D

      Delete
  20. haha yes annoying gla. jf stress trus tgk dia. haha

    ReplyDelete
  21. boleh simpan buat dekstop. kahkah :D

    ReplyDelete
  22. pernah tengok org kena sawan... kesian, sebijik mcm oprah ni

    ReplyDelete
  23. tergelak sorang2 tengok gambar tuuu.

    ReplyDelete
  24. hahaha. trbayangkan ko buat mcm oprah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan bayang yang tidak-tidak. haha

      Delete

Hentam saja la labu.

Copyright ©. All Right Reserved by LyaKamelia