Bebas









Setelah sekian lama,
Aku hidup dengan bayang-bayang kenangan,
Pentas dunia yang palsu.


Jeritan dalam hati tu biasa,
Aku terfikir kau pula bagaimana,
Mungkinkah kau juga sama?


Bosan,
Aku sudah penat berharap,
Aku sudah penat bermimpi.


Dengan lafaz Bismillah,
Aku lepaskan kau pergi,
Dalam hati ini kau tiada lagi,
Dan jangan pernah kau cuba untuk kembali.




51 comments:

  1. Wow...dlmnye mksud....but i love to b free...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini lah erti kebebasan sebenar ^^

      Delete
  2. mesti rasa lega sangat2 kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. lega? entahh. ada lah kot sikit. sobs T.T

      Delete
  3. tapi ku ikhlas melepaskan mu,
    kerana ku manusia biasa.

    ReplyDelete
  4. wowww.. ko memang hati perempuan sejati. jiwanggg! :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. tak lama lagi timbul dua tige ketul muscle

      Delete
  6. ai Camy, nape ni dik, cam frust je
    sabar yea.. kumbang bukan sekor, hahaha!
    tolong la jangan sedih
    hepi2 selalu tau!
    take care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aritu frust menoggeng. sekarang legend sikit. frust sambil makan. muahaha

      Delete
  7. Macam sedih je ni. Bawak bersabar ye. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang happy. masa type je sedih sikit. haha

      Delete
  8. aku pinang kau dgn bismillah , eh ? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak suka la tunang-tunang.
      kahwin terus kan senang.


      *gelojoh. haha

      Delete
  9. Orang kata andai dia datang semula dia milik kita..tapi bagaimanda dia akan jadi milik kita andai kita sudah tiada hati padanya? padahal dia sudah kembali depan mata.. ==

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan ketika itu kita sudah menjadi milik yang lain.
      ignore je lah kot ==

      Delete
  10. mudah2han..apa yg dilakukan adalah yg terbaik

    ReplyDelete
  11. akhirnye kau pulang ke pangkal jln...='( bhaha

    ReplyDelete
  12. sedih titew membacanya tawww (gedik)
    siyes wa sedih oihh :( mohon buat entri gumbira tepuk tgn sama2 pesni

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry gumbira? aku sendiri pun dah tak tahu apa mau update -_-

      Delete
  13. terkadang, manusia tidak perlu memilih mimpi. kerana mimpi juga tidak memilih manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mimpi yang dipilih pun tak pernah menjadi kenyataan. hm

      Delete
  14. Replies
    1. kiut pulak aku tengok default kau ni

      Delete
  15. yup...lepaskn lah sesorg andai dirimu mendpati dirimu lbh byk terluka..
    jg jgn takut utk mencintai...krn sesorg yg lbh baik tlh ditakdirkn utkmu...insyaAllah
    follower ke 198

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni kalo dah jumpa yang sesuai terus nak ajak kahwin je senang

      Delete
  16. kenapa aku rasa ni macam lagu? tapi aku pun taktau ini lagu yang mane.. tapi betul r macam lagu.. ke bukan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku punya lah karang dengan sepenuh hati terluka, kau cakap lagu? hahahaahahahahaha

      Delete
  17. yg pergi, biarkn ia pergi..oh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. siap kire lagi jejak langkah dia yang terakhir

      Delete
  18. blog anda di promote:

    http://umikasum.blogspot.com/2012/06/jawapan-bahagian-rambut-tak-sama.html

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. aku kuat kerana sokongan kau. thanks :')

      Delete
  20. melepaskan tu kadang2 meleraikan kekusutan. jgn pulak smpai rasa terbeban

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengan senang hati melepaskan. InsyaAllah

      Delete
  21. Replies
    1. kalo tak berbaloi kena tarik balik ke?
      oh tidak.

      Delete
  22. hmm...nice niceee...suka makna tersirat...

    ReplyDelete
  23. Terbang,
    terbang tinggi-tinggi,
    buang,
    buang semua kepalsuan di tanah dunia.

    pasti tenang,
    dan lebarkan sayap dgn senang .

    ReplyDelete
  24. jadi, bagaimana rasanya setelah melepaskan dia pergi?
    lega?

    ReplyDelete
  25. sedih memang sedih.. tapi bende dah lepas jangan r dikenang kenanng =)

    ReplyDelete
  26. terbangla tinggi tinggi!
    kejar impian.lebarkan sayap itu.jelajah dunia.bertemu dngan orang.kenali diri.dan god willing,akan temui apa yang diimpikan. :)

    ReplyDelete

Hentam saja la labu.

Copyright ©. All Right Reserved by LyaKamelia